Uvjeti poslovanja

Opći uvjeti sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), na temelju preporuka HGK i međunarodnih kodeksa za elektroničko poslovanje. Opći uvjeti poslovanja uređuju prava korisnika i poslovni odnos između davatelja i kupca. Trgovinom finanit.hr (u daljnjem tekstu trgovina) upravlja tvrtka Spletna trgovina, Marko Koklič s.p., pružatelj usluga e-poslovanja (u daljnjem tekstu davatelj).

Ponuditelj zadržava pravo izmjene općih uvjeta poslovanja bez posebne najave. Promjene se primjenjuju od trenutka objave i obvezuju korisnika.

Pristup informacijama (sažetak zakonodavstva)

Ponuditelj se obvezuje kupcu uvijek dati sljedeće podatke:

identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj)
kontakt podatke koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, adresa)
bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje)
dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web stranici trebala bi biti dostupna u razumnom roku)
uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke)
sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene te mora jasno pokazati da li već uključuju poreze i troškove dostave)
način plaćanja i dostave
vremenska valjanost ponude
rok u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjete odustajanja; osim toga, također o tome košta li i koliko kupca vraća proizvod,
objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.

Činjenična pogreška
Potrošač može ostvariti svoja prava iz materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. U obavijesti o pogrešci potrošač mora pobliže opisati pogrešku i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl.
Potrošač može o nedostatku obavijestiti prodavatelja osobno, o čemu mu prodavatelj mora izdati potvrdu, istu poslati u trgovinu u kojoj je stvar kupljena ili kod predstavnika prodavatelja s kojim je sklopio ugovor. Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pokažu nakon isteka dvije godine od isporuke artikla. Smatra se da je nedostatak na robi već postojao u trenutku isporuke ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke. Prava potrošača iz stavka 1. prestaju protekom dvije godine od dana kada je obavijestio prodavatelja o stvarnoj pogrešci.
Potrošač koji je ispravno obavijestio prodavatelja o nedostatku, ima pravo od prodavatelja zahtijevati: otklanjanje nedostatka na robi ili povrat dijela plaćenog iznosa razmjerno nedostatku, zamjenu robe s nedostatkom novom, besprijekornom. robu, ili vratiti uplaćeni iznos.
Ako postojanje nedostatka na robi ili nepravilnosti u pruženoj usluzi nije sporno, tvrtka je dužna udovoljiti zahtjevu potrošača iz članka 37.c i 38. ovoga Zakona što je prije moguće, a najkasnije u roku od osam dana.
Tvrtka je dužna pisanim putem odgovoriti na zahtjev potrošača najkasnije u roku od osam dana od primitka zahtjeva, ako osporava postojanje nedostatka na robi ili nepravilnosti u pruženoj usluzi.

Narudžbe

Narudžbe se mogu izvršiti online od 00:00 do 24:00 svaki dan. U većini slučajeva proizvodi se isporučuju unutar 48 sata od primitka narudžbe. U slučaju većeg broja paketa, posebno u predblagdansko vrijeme, dostava se može produžiti za nekoliko dana.
Vrijeme prijenosa i dostave pošiljke je oko 3-7 radnih dana (dan predaje + 7 dana). Narudžbe zaprimljene subotom, nedjeljom ili državnim praznikom bit će otpremljene prvi sljedeći radni dan u najkraćem mogućem roku.

Proizvode s oznakom "Rasprodano" nije moguće naručiti. Ukoliko proizvoda koji ste namjeravali kupiti nema na skladištu, obavijestit ćemo vas. Tada možete otkazati narudžbu u cijelosti, potvrditi djelomičnu narudžbu ili potvrditi da ćete pričekati dok se proizvod ne vrati na zalihu. Ispričavamo se zbog neugodnosti koje vam ova situacija može prouzročiti.

Dostava

Ugovorni partner za dostavu pošiljaka je GLS d.o.o ili DPD. Kupac snosi troškove dostave od 2,92€ ako je iznos kupovine manji od 26,5€, u suprotnom su troškovi dostave BESPLATNI.

U slučaju da trošak dostave iznosi 2,92€, on će biti ispisan na kraju vaše narudžbe i uključen u račun koji ćete dobiti zajedno s naručenim proizvodima.

Dostava robe naručene u internetskoj trgovini moguća je samo na području kontinentalnog dijela Republike Hrvatske. Dostava na otoke moguća je samo uz prethodni dogovor i nadoplatu.

Cijene i valjanost ponude

Sve cijene na web stranici su konačne i uključuju PDV.

Način plaćanja je gotovina prilikom preuzimanja, kreditnom karticom ili virmanom. Pružatelj izdaje račun kupcu na trajnom mediju.
Zadržavamo pravo pogreške u opisu, cijeni i roku isporuke. Cijene su podložne promjenama bez prethodne najave.

Kuponi za popust

Kupac prilikom narudžbe može unijeti promotivni kupon koji umanjuje vrijednost artikla, a time i ukupnu vrijednost narudžbe.

Određeni artikli imaju određeni maksimalni popust; za njih vrijedi da se prilikom unosa promotivnog kupona, čija je vrijednost veća od maksimalnog popusta artikla, na takav artikl obračunava manji popust.

Reklamacije i povrati robe

Sukladno odredbi članka 43. ZVPot, potrošač ima pravo odustati od ugovora u roku od 14 dana od ugovora sklopljenog na daljinu ili izvan poslovnih prostorija, bez navođenja razloga za odustanak. U tom slučaju potrošač se može teretiti samo za troškove iz stavka 7. članka 43. ovoga Zakona.

U slučaju odustajanja od ugovora, tvrtka će vratiti sve primljene uplate odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora.

Društvo vraća primljene uplate potrošaču istim sredstvom plaćanja koje je potrošač koristio, osim ako je potrošač izričito zatražio korištenje drugog sredstva plaćanja i potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove. Potrošač ne može zahtijevati povrat nastalih dodatnih troškova ako se izričito odlučio za drugačiju vrstu pošiljke od cjenovno najpovoljnije standardne pošiljke koju tvrtka nudi.

U slučaju kupoprodajnih ugovora, moguće je da tvrtka zadrži povrat primljenih uplata sve dok se povrat robe ne prihvati ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag, osim ako tvrtka ne ponudi opciju prihvaćanja vraćene robe.
Ako je potrošač već primio robu i odustaje od ugovora, vraća je ili predaje poduzeću ili osobi koju je poduzeće ovlastilo za preuzimanje robe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti od prve stavka 43. ovoga Zakona, osim ako tvrtka ne ponudi, prihvatiti samo vraćenu robu. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako je poslana prije isteka roka za povrat od 14 dana.

U vezi s odustajanjem od ugovora, potrošač snosi samo troškove povrata robe, osim ako te troškove snosi tvrtka ili ako tvrtka prethodno ne obavijesti potrošača da taj trošak snosi on.

U slučaju prigovora ili potrebe za dodatnim informacijama, možete nam pisati na info@finanit.hr

Proizvod zajedno sa svojim kontakt podacima i brojem TRR računa šaljete na adresu:

Marko Koklič s.p.

Jakčeva 39,

1000 Ljubljana

info@finanit.hr

Kupoprodajni ugovor (narudžba) elektronički se pohranjuje na poslužitelju davatelja, a kopija se automatski šalje na e-mail adresu kupca. Kupoprodajni ugovor sklapa se na hrvatskom jeziku.

Proces kupnje


Kupnja na svim web stranicama internet trgovine, Marko Koklič s.p. unosom svojih podataka u obrazac za narudžbu i klikom na gumb Narudžba.

  • Odabir proizvoda: U obrascu za narudžbu odabirete odgovarajući proizvod odn količinu koju želite naručiti. Prije klika na gumb za naručivanje, informacije o proizvodu koji naručujete uvijek su dostupne na web stranici.
  • Potvrda narudžbe: kada naručite, bit ćete preusmjereni na web stranicu s porukom da je vaša narudžba prihvaćena. Osim toga, na upisanu e-mail adresu dobit ćete potvrdu narudžbe sa svim podacima o vrsti proizvoda, količini, konačnoj cijeni i roku isporuke.
  • Otkazivanje narudžbe: Narudžba se smatra potvrđenom ako kupac ne otkaže narudžbu. Po primitku potvrde narudžbe, finanit.hr provjerava stanje zaliha odn mogućnost dostave. Ukoliko artikal nije moguće isporučiti u pisanom roku, kupac će o tome biti obaviješten na navedeni broj telefona ili email adresa. Kupac može otkazati narudžbu odgovorom na e-mail primljen u trenutku narudžbe ili poziva na broj telefona objavljen na web stranici.
  • Otprema: Marko Koklič s.p. priprema i otprema robu dogovorenim načinom otpreme u dogovorenom roku.

Promjena redoslijeda

Kupac može otkazati ili promijeniti svoju narudžbu tako da na web stranici zada novu narudžbu s novim podacima, te slanjem zahtjeva za otkazivanje narudžbe na e-mail: info@finanit.hr. Kupac također može otkazati ili promijeniti narudžbu putem telefona na broj +386 70 810 350

Sigurnost i zaštita osobnih podataka

Vaše podatke koristimo za potrebe vaše narudžbe. Vaše podatke prosljeđujemo tvrtkama odgovornim za otpremu proizvoda, ako je potrebno. Vaše podatke prosljeđujemo banci u svrhu plaćanja. Podatke ne prosljeđujemo trećim stranama ili tvrtkama. Nakon isporuke i nakon što primimo vašu uplatu, pristup vašim podacima je zatvoren.

Ponuditelj se obvezuje trajno čuvati sve osobne podatke korisnika. Ponuditelj će osobne podatke koristiti isključivo u svrhu ispunjenja narudžbe (slanje informativnog materijala, ponuda, računa) i ostale potrebne komunikacije.

U svakom trenutku možete zatražiti brisanje ili promjenu svih svojih podataka - kontaktirajte nas na e-mail: info@finanit.hr

Podatke korisnika ni pod kojim uvjetima neće dati neovlaštenim osobama. Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je i sam korisnik na način da osigurava sigurnost svog korisničkog imena i lozinke.

Naše web stranice i drugi sustavi zaštićeni su tehničkim i organizacijskim mjerama protiv gubitka, uništenja, pristupa, izmjene i širenja vaših podataka od strane neovlaštenih osoba.

Briga o djeci

Oglasne poruke bit će jasno vidljive (uzimajući u obzir dob) i jasno odvojene od igara i natjecanja. Svaka komunikacija namijenjena djeci bit će primjerena dobi i neće iskorištavati dječju pouzdanost, nedostatak iskustva ili osjećaj odanosti. Davatelj ne smije prihvatiti narudžbe od nekoga za koga zna ili sumnja da je dijete bez izričitog dopuštenja njegovih roditelja ili skrbnika.


Davatelj ne smije prihvatiti nikakve osobne podatke koji se tiču ​​djece bez izričitog dopuštenja njihovih roditelja ili skrbnika. Isto tako, pružatelj ne smije predati podatke dobivene od djece trećoj strani, osim roditeljima ili skrbnicima. Davatelj ne smije nuditi besplatan pristup proizvodima ili uslugama koji su štetni za djecu.

 

Odricanje

Ponuditelj se trudi da podaci objavljeni na njegovim stranicama budu ažurni i točni. Unatoč tome, karakteristike artikla, rok isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da ponuđač nije u mogućnosti ispraviti podatke na web stranicama. U tom slučaju ponuđač će obavijestiti kupca o promjenama te mu omogućiti odustajanje od narudžbe ili zamjenu naručenog artikla.

Pravo na informaciju

Imate pravo na besplatne informacije o Vašim osobnim podacima koje imamo, kao i pravo na brisanje tih podataka. Ako imate pitanja u vezi s brisanjem, obradom ili korištenjem Vaših podataka, obratite se na: info@finanit.hr ili nam pošaljite zahtjev poštom.


Obavijesti o statusu narudžbe: zadržavamo pravo slati Vas na uneseni tel. obavijestit ćemo vas putem SMS-a kada je vaša narudžba otpremljena i ako artikli nisu preuzeti u dogovorenoj poslovnici najmanje 5 dana. Ukoliko artikli nisu preuzeti više od 5 dana, zadržavamo pravo poziva na navedeni broj telefona kao podsjetnik za preuzimanje artikala.

Obavijesti: nakon prijave na obavijesti, vaše ime i e-mail adresa koristit će se u reklamne svrhe uz vaše dopuštenje dok se ne odjavite s obavijesti. Za primanje obavijesti možete se prijaviti samo ako je prilikom narudžbe označena posebna kućica koja vam omogućuje prijavu.

 

Pritužbe i sporovi

Ponuditelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača. Ponuditelj se svim silama trudi ispuniti svoju dužnost uspostaviti učinkovit sustav rješavanja prigovora i odrediti osobu s kojom, u slučaju problema, kupac može kontaktirati telefonski ili e-mailom. Pritužbe podnesite pisanim putem e-poštom na adresu: info@finanit.hr. Ponuditelj će u roku od tri radna dana potvrditi da je zaprimio prigovor, obavijestiti kupca koliko će trajati njegovo rješavanje te ga obavještavati o tijeku postupka.



Pomaganje potrošačima u rješavanju sporova:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Popis pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova:

https://podatki.gov.si/dataset/register-izvajalcev-izvensodnega-resevanja-potrosniskih-sporov


Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegova nerazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastaju u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Stoga pružatelj ulaže sve napore da se eventualni sporovi riješe mirnim putem.
Društvo

Marko Koklič s.p

Jakčeva 39, 1000 Ljubljana

Slovenija

Tvrtka je upisana u registar Ajpes u Ljubljani 6. listopada 2015. godine

Tvrtka je porezni obveznik

PDV ID: SI 20824688

Matični broj: 6930166000